0341-49 14 87

Veelgestelde vragen

Vragen?

Staat het antwoord op uw vraag niet op deze pagina?
Neem gerust contact op door te bellen naar 0341-49 14 87 of ons een mail te sturen.

Kan ik pinnen bij de blokhut?

U kunt pinnen bij de Blokhut.

Mag ik zonder begeleiding een Buggy huren?

Buggy rijden is altijd met begeleiding.

Vanaf hoeveel personen kan ik een Buggy rit maken?

Vanaf 6 personen.

Vanaf hoeveel personen kan ik Solex rijden?

Vanaf 2 personen kunt u Solex rijden. Dit gaat zonder begeleiding.

Gaat de buitenactiviteit door met slecht weer?

Onze gemotoriseerde of elektrische activiteiten kunnen helaas niet door gaan zodra er sneeuw, ijzel of pekel op de weg ligt.

Kan ik alleen een zaal huren?

U kunt bij De Blokhut geen zaal los huren. Wij verzorgen altijd de catering. Er zijn veel mogelijkheden die wij bieden in verschillende prijsklassen. Hiernaast rekenen wij geen extra zaalhuur of schoonmaakkosten.

Is eigen catering mogelijk?

Nee helaas, de catering wordt altijd verzorgt door De Blokhut.

Moet ik een rijbewijs hebben voor gemotoriseerde voertuigen?

Voor het Buggy rijden is er een geldig Europees rijbewijs verplicht.
Voor het E-Cruiser en Solex rijden een geldig brommer certificaat of rijbewijs.
Voor het Lopifit rijden heeft u GEEN rijbewijs nodig, maar is het wel wenselijk als de berijder minsten 16 jaar is.

Moet de bijrijder een rijbewijs hebben?

Dit hoeft niet zolang de bijrijder niet zelf gaat rijden.

Welke kleding moet ik bij me hebben voor het Buggy rijden?

Bij koud weer adviseren wij een warme jas, handschoenen en een muts! Bij regen: droge kleding of regenpak. Wij verkopen poncho’s, zelf meegebrachte poncho’s zijn niet toegestaan. Advies: neem een vuilniszak mee voor uw vieze kleding.

Als ik dieet wensen heb moet ik deze dan aangeven bij de blokhut?

Wij vernemen dit graag van u bij het reserveren.

Is De Blokhut op zondag open?

De Blokhut is op zondag gesloten.

Moet ik een helm op als ik ga E-Cruiser of Solex rijden?

Een helm is verplicht op onze E-Cruisers en Solexen! Deze leveren we u aan inclusief haarnetje.

Hoe wordt de betaling geregeld?

Tot 2 weken voor aanvang van uw uitje kan het definitieve aantal personen worden gewijzigd.
Hierna ontvangt u de factuur per mail en deze mag voor aanvang van het uitje worden voldaan. Mocht uw betaling niet op tijd binnen zijn dan zijn wij genoodzaakt u op de dag zelf (nogmaals) te laten betalen.

Wat als er iemand na het doorgeven van het definitieve aantal personen minder komt?

Op uw bevestiging staat de datum tot waarop u het definitieve aantal personen kunt wijzigen. Hierna vindt er helaas geen restitutie of kostenverrekening plaats.

Bellen of gebeld worden?

Meer weten? Bel 0341 - 49 14 87 of laat alvast uw gegevens achter, wij bellen zo spoedig mogelijk terug!

    Deze site wordt beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

    Optie nemen?

    Nog niet helemaal zeker van uw keuze, of nog even iets uitzoeken? Neem gerust contact op voor eventueel nog meer mogelijkheden!

    Bel om te reserveren

    Of om een optie te nemen.

    T: 0341-49 14 87